juliaeleonor

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Julia - 3 mars 2013 21:47

Här sitter jag och tjockar mig och pluggar. Jag tänkte att om jag nu ska tvingas plugga biologi hela kvällen fast jag äntligen är klar med min labbrapport är jag väl för sjutton värd lite gott. Men det känns ju lite dåligt att sitta och moffa när allt jag har gjort idag är att ätit typ. Usch!!
Men nu ska jag återgå till plugget för att bli klar med det så snabbt som möjligt och äntligen få lite vila! Har skrivit på labbrapporten varje ledig stund idag fast jag skrivit flera andra dagar också, den ville helt enkelt inte bli klar. Sen insåg jag att jag inte börjar plugga på biologi provet än... Så nu sitter jag här. Önska mig lycka till!

Av Julia - 3 mars 2013 12:09

Hej kära läsare!
Är väldigt nöjd.
Frida och jag gick pw i skogstorp i typ 50 min. Sen fortsatte vi powerwalka till husbybyn där vi mötte upp Fridas kompis Johanna, dom skulle också powerwalka. Så dom gick mot hållsta medans jag joggade hem, det kändes otroligt bra. När jag kom hem körde jag lite styrka och tog sen en välbehövlig dusch. Dagens träning avklarad!
Idag fyller ju klara år men tyvärr måste jag plugga ändå... Är fortfarande inte helt klar med min labbrapport som ska vara inne imorrn och så är det biologiprov på tisdag... Men det är typ tre sidor bara :)
Hejdå!

Av Julia - 3 mars 2013 09:06

Hej!
Idag fyller min syster Klara 10 år, grattis gumman! Är rätt nöjd med mina presenter till henne, ni får se sen när hon har fått dom.
Igår startade jag morgonen med ett friskispass med Issa, det kändes så himla bra! Sen tog vi en kortis på stan och jag som har bestämt att jag har köpförbud fram till påsk köpte ett hårband och en väska. Men till mitt försvar var hårbandet billigt och jag var rädd att det skulle ta slut. Väskan har jag kollat på i flera veckor, jag hade tänkt köpa den i Stockholm på lovet men nu var det rabatt så det var ju lika bra att slå till! Den är så himla fin!
Nu ska jag och Frida ut på en powerwalk, det känns skämmigt att sitta inne i detta underbara väder och jag blev så himla sugen på att få röra på mig och få lite D-vitamin.

Här är en ful bild på mig i mitt boho-hårband och en på min väska <3
Har velat ha ett sånt där band aslänge, tänk er det med superlockigt volymhår och långkjol! Åhhhh.

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards