juliaeleonor

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Julia - 9 mars 2013 23:55

Hej!
Idag pluggade jag från nio till halv sex tog ett kort avbrott för mat bara. Det var jobbigt men har kommit rätt långt med min uppsats iaf :)
Efter middagen skjutsade pappa mig till Issa. Vi kollade på mello, (vad annars?!) och moffade chips och ostbågar <3 Glad för Robins skull, älskar hans låt och tycker han förtjänar det! Loved it när alla fatta att han vann förutom han själv, och så insåg han det sen :D Gud vad härlig han var :)
Dock så hejade jag egentligen på Ulrik eller ulle som jag nu börjat kalla honom, ringde och smsade på han och även på sexguden (Anton). Anton Ewald kan knappast vara mänsklig, liksom det finns inte så snygga människor! Issa och jag har en teori om att han en en fallen ängel, dark and bad... Haha.
Har ni sett hans läppar?! Dör varje gång.
Imorgon blir det att gå upp tidigt för att åka till lager 157, sen plugg och träning på kvällen.

Gammal bild från Grekland, take me baaaack. Hade inget annat att lägga upp. Natti natti :)

Av Julia - 9 mars 2013 15:49

Alltså jag funkar inte längre, kan inte tänka. Sömn existerar inte och stressen tar över. Hjärnan har jag tappat bort. Så snart allt plugg är över kommer jag bli ordentligt sjuk, det har hänt förut. Förstår inte hur man kan sätta så här mycket press på unga människor som har viktigare saker att tänka på?! Förbannade skolverk -.- Har pluggat 24/7 i flera veckor nu, vet ni hur trött jag är på att sitta instängd i detta hus? Det är inget emot min familj dom är underbara men jag måste bort härifrån och få ta hand om mig själv, slappna av och glömma allt. Är det inte nån som har råkat beställa en biljett till Karibien eller nåt som ni inte vill ha? Jag ställer upp ;)


Av Julia - 9 mars 2013 15:45

Tror jag har haft den där rubriken förut men whatever. Det är vad jag gör. Har skrivit konstant om hitler hela dagen och ska fortsatta till ikväll. Då tar jag rast och drar till Issa för att se mello finalen :D Det blir moff och mys på schemat! Ska återgå till döden nu, hejdå :*

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards