juliaeleonor

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Julia - 16 mars 2013 23:32

Haha, bölade mig igenom breaking dawn part 2. Fast jag visste att när alla dog var det inte på riktigt grät jag massor, fast inte ens nära så mycket som jag grät på bion, hahaha! Då sabbade jag filmen för alla i salongen, typ vrålade och grät samtidigt HAHAHA dör åt mig själv asså.
Sen slutet var så himla fint, tillbakablickar från alla filmerna plus låten a thousand years, liksom vem kan inte gråta då? Hahahah.
Ska försöka lugna ner mig lite nu, hade tänkt slappna av med film med det fick liksom motsatt effekt, ska kolla weheartit nu iaf det borde hjälpa ;)
Godnatt :)

Av Julia - 16 mars 2013 22:39

Hallå!
I fredags efter skolan så tränade jag och Issa, sen så handlade vi gottens och så gick vi till american pizza och åt kebabpizza, standard! Efter det så åkte vi hem till Issa (sleepover!!) och myste, kollade på film och åt några kilo glass, kexchoklad och chips, och pratade. Sååå mysigt!
Gick hem någon gång på eftermiddagen idag, då åkte jag med mamma och klara till tuna park. Där fick jag äntligen låga converse, blåa :') sååå glad, tack mamma!!

För ett tag sen kollade jag på breaking dawn 1 som gick på tv med Frida, och nu ligger jag i sängen och kollar på bd part 2. Helt klart bland de bästa filmerna, men stör mig på att Bella typ aldrig ler haha.
Ska fortsätta kolla nu, hejdå :*

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards