juliaeleonor

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Julia - 6 mars 2013 21:33

Hej!
Varenda muskel i kroppen gör ont, antar att fyspass och skidåkning har den effekten. Men det var sååå värt det :D
Vill tillbaka till Romme, har vägrat plugga denna kväll för jag vill inte landa i verkligheten än, vill tro att jag är kvar i backarna och i bussen och inte har några problem.
Plus att jag helt enkelt inte orkade plugga, haha :)
Haha min kropp känns jättekul för det går typ vågor, som när jag stod i backen på guppen. Lite som när man har vart i badhuset och badat i vågorna, haha.
Åhhh ska drömma mig tillbaka nu, godnatt.

Av Julia - 6 mars 2013 19:55

Hej!
Åhhhh, minns inte senaste gången jag hade en så bra dag!! Underbar slalomåkning, solsken, mys, vänner, god mat, bästa bussresorna, bästa folket, musik, bra stämning, VILLE ALDRIG MER HEM!
Såhär såg dagen ut:
Bussen gick 7 från skolan, men det gick bra! Jag och issa fick världens bästa platser långt fram med vår klass :D Vi partade all the way, haha nä men dansade och moffade godis, hypeeer!
På förmiddagen åkte jag och Issa runt i olika härliga backar, antingen ensamma eller med olika roliga människor :) och gissa vem vi såg?! Zara Larsson!!!! Så coolt.
Sen lunch och efter det mer skidåkning <3 Fast på eftermiddagen började det blåsa helt sjukt mycket, gick knappt att åka. Men vi gjorde det ändå :)
Sen bussresan hem, var så himla roligt. Hade samma platser som på vägen hem, perfa :D vi var nog en aning övertrötta och höga på socker, haha. Det här var den bästa dagen på jag vet inte hur länge, jag kan inte beskriva känslan för er som inte var med och upplevde den, men det var underbart! Det fanns inte ett bekymmer i världen och det vanliga livet fanns inte, asså ren lycka! Man borde få känna så oftare.
Nu ligger jag halvt död i sängen, ska masa mig upp snart och kolla på mästerkocken. Men det blir nog en tidig kväll för min del, är hyfsat trött ;)
Puss hej

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards