juliaeleonor

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Julia - 5 mars 2013 21:50

Av Julia - 5 mars 2013 21:44

Hej bloggisen, håller på och packar det sista inför Rommeeeeee som är imorrn, tagga tagga tagga!! :D
Är helt död just nu, Issa och jag körde värsta fyspasset på Friskis! Cirkelfys, det var jättekul men mördande. Hoppas jag kan röra mig imorrn, annars blir det jobbigt!
Vi åt på burger king innan det, såå gott men inte så nyttigt haha så bra med träning efter det ;)

Mitt liv just nu är helt sjukt, har inte en ledig stund! Plugg plugg plugg och så ska man försöka lyckas klämma in träning, socialt liv och annat också...
Problem.
Idag hade vi no prov, det var endast två frågor men dom var enorma såklart och jag failade den andra... Men asså jag orkar inte bry mig, det kommer inte sänka mitt betyg iaf. Sen fick jag tillbaka mitt so-prov som jag fick B på vilket jag är jättenöjd med! A hade såklart känts ännu bättre men med tanke på hur mycket det var till det provet så är jag otroligt nöjd med B! Igår fick jag mitt resultat på vårt engelska prov, var den enda i klassen som fick A på det och jag fick en applåd haha, det var fett kul.
Måste fortsätta packa klart nu, hejdå!

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards