juliaeleonor

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Julia - 19 mars 2013 21:56

Hello!
Alltså, det här med vädret. Inte okej. Det är ju allvarligt något fel på Sverige, jag hatar verkligen det här landet och förstår inte varför jag ska tvingas bo här. Kommer inte på en enda fördel just nu förutom att vi firar midsommar vilket typ är min favorit-högtid. Så mysigt!
Igår överraskade förresten våra föräldrar mig och mina systrar med en resa till Rhodos i sommar, vet ni hur lycklig jag blev eller? Längtar galet mycket! Har bestämt att jag ska ragga upp en grekisk gud när jag är där, hahahahahahahah kommer aldrig hända och vem vet kanske ändå har pojkvän då? Fast nej antagligen inte, hahaah.
Idag hade vi nationella biologi, det var inte så läskigt eller svårt det mesta kunde man om man bara tänkte efter. Är så otroligt lycklig över att det blev biologi, mitt favvoämne inom no! Har B för tillfället i det, en sak att höja sen har jag A! Har även höjt mig i kemi, B där med! Det har verkligen känts som att det har gått bra i skolan för mig den här terminen, förra terminen gick sådär förutom att jag höjde spanska och engelska till A. Den här terminen har jag lyckats behålla dom A:na, höjt kemi som sagt och ligger nära A i biologi, fick B på historie-provet och fick A i dans och plus mycket annat lyckat. Nu kommer alla klaga över att jag skryter men jag är faktiskt himla stolt över mig själv och tycker jag ska få visa upp att jag är det, ser ingen anledning till att förminska mig själv. Vill inte vara som alla andra jäkla svenskar som är så bra på att göra det. Man får liksom inte lyckas.
Däremot tycker jag inte man ska skryta om pengar och allt dyrt man köper men handlar det om en själv, som att man lyckats med något, är det en helt annan sak. Det är inte skryt, bara ett tecken på att man mår ganska bra i sig själv. Och jag mår faktiskt riktigt bra i mig själv, nej jag älskar inte alltid mitt liv, ofta gör jag det dock, men jag älskar mig själv vilket alla bör göra, du är ju faktiskt den person du ALLTID har med dig.

Förlåt för bibeln, vet inte vad allt kom ifrån men kunde bara inte sluta skriva.
Ska sova nu, mår jättedåligt blev sämre nu under kvällen.
Här är en bild på mig all natural, det som är synd är att jag faktiskt älskar när mitt hår är såhär lockigt men det är aldrig lika fint när jag vaknar :(
Puss på er!

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards