juliaeleonor

Alla inlägg under oktober 2012

Av Julia - 24 oktober 2012 16:24

SOM NI NOG FÖRSTOD SKREVS DET SENASTE INLÄGGET INTE AV
MIG, UTAN AV DOM VÄLDIGT MOGNA PERSONERNA MONA, SARA OCH ISSA.

Av Julia - 24 oktober 2012 14:12

Hej alla mina få och trogna läsare! Nu ska ni få veta 5 hemligheter om mig! :)
-jag sitter just nu på toa och gör nummer 2 ;)
-jag är chokladarkoman, kan inte leva utan det och om jag är utan det så får jag stora besvär som ni inte vill veta..
-mina vänner är de mest fantastiska som finns!! Jag älskar dom över allt annat på detta jordklot!
-jag är konstant rädd för allt till och med en klubba kan skräms slag på mig jag menar dom är klibbiga och kommer i olika former.. D:
-jag älskar grisar jag ska gifta mig med en när jag blir stor!

Det var allt hoppas ni fortsätter läsa min blogg efter det här..

Av Julia - 23 oktober 2012 16:25

Saker som gör mitt liv dåligt:
- Typ alla vuxna på min skola som förstör våra liv genom att ta bort discot.
- Alla dom som motarbetar oss när vi försöker fixa discot igen.
- Rektorerna som säger att det är omöjligt att fixa discot när vi har grymt bra lösningar på att fixa det. Tack för att ni ger oss den inställningen, att man inte ska kämpa för det man vill och att saker och ting är omöjligt.
- Jag måste gå till skolan ikväll för det är föräldramöte där eleverna ska närvara.
- Jag fick C i slutbetyg i kemi, när jag kunde exakt ALLT i kemiboken. På grund av att man inte diskuterar tillräckligt mycket om kemi på lektionerna. Sen när är personliga egenskaper med i betyget, MAN SKA VÄL INTE BEHÖVA PRATA FÖR ATT FÅ BRA BETYG?!?! Jag har faktiskt inget emot att diskutera och debattera, det är kul, men det fanns ju inget att diskutera?!
- Folk kämpar för att såra mig.
- Allt suger.
Saker som gör mitt liv bra:
- Jag fick A på mitt so-prov.

Slutsats: Livet suger.

-

Av Julia - 22 oktober 2012 17:55

Hej, mitt liv suger, jag hatar världen, hejdå.

Av Julia - 19 oktober 2012 16:44

Hej vänner!
Idag steg jag upp vid tio, satte på ett avsnitt av gossip girl samtidigt som jag åt frukost. Otroligt skönt!
På förmiddagen tog jag det lugnt och bara njöt av ledigheten. Spelade hög musik, det bästa med att vara ensam hemma!
Efter lunchen gjorde jag mig i ordning för att gå på stan med mormor.
Vi hade det jättetrevligt, fikade och kollade i affärer.
Nu ska jag snart gå till Alva för att fira henne, hon fyller nämligen 15 idag, GRATTIS :D
Det är jätteskönt att det är helg och att proven är avklarade, vi hade ju matte och so igår och det kändes som att det gick riktigt bra faktiskt, förutom några få mattetal som jag inte ens orkade försöka göra, haha. Men dom var faktiskt jättekonstiga.
Nej men nu har jag väl inget mer att skriva om!
Hoppas ni alla får en jättebra fredag alla fina!

Av Julia - 17 oktober 2012 21:37

Är helt utmattad, både fysiskt och psykiskt.

Det har varit en riktigt dålig dag idag, kände det ungefär när skolan började. Orkar inte utveckla förklaringen, men ja dagen har varit jobbig.
Hatar dessa dagar.
Jag ligger i sängen just nu, tidigt jag vet men jag kan knappt stå upp, min kropp är slutkörd efter en tung dag helt enkelt. Dagen var egentligen inte ens jobbig fysiskt men jag vet inte, all stress och humöret som varit i botten påverkar väl kroppen antar jag.
Efter imorgon är proven avklarade och det ska bli så skönt, ni anar inte. På fredag ska jag ta en välbehövlig sovmorgon, som jag längtar!
Detta vart ett rätt deprimerande inlägg, men det är min blogg och jag som skriver, så ja tycker ni det är störande
läs inte :)


Ska läsa lite i min bok nu och sen sova. Kram

Av Julia - 16 oktober 2012 17:46

Heyy!
Har nyligen ätit så nu ska jag köra pluggrace- tänkte plugga till nio, då räcker det faktiskt, och så börjar ju house då ;)
Orkar inte skriva om dagen, ni vill inte höra "hej idag har det varit en vanlig dag i skolan", bara onödigt så vi hoppar det ;)
Ska väl ta och sätta igång nu, samhällsekonomi it is.
Ha en bra kväll, hoppas ni slipper plugga lika mycket som mig. Xoxo

Av Julia - 15 oktober 2012 21:35

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards