juliaeleonor

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Julia - 6 juni 2012 21:05

Hejhej!

Nationaldagen idag alltså. Jag kan väl inte säga att jag direkt firade, förutom att vi åt "fin middag" med efterrätt(glass).

Började dagen med en välbehövlig sovmorgon och tog sen ett bad. Sen träffade jag Alva. Vi hade kul, gick en runda med Ozzy(hennes hund) och så pratade vi och planerade vart vi ska gå och äta i Stockholm, gäller att vara förberedd ;) Kungshallarna blir det nog, dom har bland annat GREKISKT! :D Haha typ kär.

Vi skjuter upp resan en vecka så att vi åker när alla reor kommit igång istället, det blir bättre ;)

Sen på kvällen smsade Cajsa mig och frågade om jag ville ut och ta en promenad så det gjorde vi. Eller, vi gick väl inte så mycket utan vi gick till rosenfors, satte oss på bryggan och pratade nästan en timme. Kul!

Nu tänker jag inte gå och lägga mig tidigt. Jag får ångest bara av att tänka tanken på att göra det för nu är det så nära sommarlovet och då lägger man sig seeent! Dessutom skulle jag ändå inte somna förrän tolv halv ett eftersom jag sov länge imorse. Så glöm det! Vi har ändå bara pyntning imorrn så det är lugnt om man är trött. Det är såå orättvist för resten av spåret får åka till parken zoo medans vi måste stanna kvar och pynta till niorna!? Fast vi slutar elva så det är okej :) 

Nej, nu ska jag inte skriva mer, pussaaar! 

 

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards