juliaeleonor

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Julia - 8 juni 2012 22:18

Hej sötisar!

Sitter och myser här på landet, jag åkte hit med familjen en kortis för att lägga i båten. Vi tog en tur nu på kvällen och det är superunderbart att åka båt! Jag och frida satt i fören och vrålsjöng sommarlåtar.

Sen så har vi spelat kort som vi brukar göra, vi spelade plump och jag vann överlägset woop woop.

När man kommer hit känns det verkligen att det är sommarlov, äntligen alltså! Kan fortfarande inte fatta att vi ska vara lediga i 10 veckor.

Satt och räknade ut vad jag skulle få för betygspoäng om vi fått det och jag skulle fått 280 poäng! :'D

Aaah vad glad jag blev. Ja vi fick ju våra betyg idag och som ni kanske gissar så blev jag nöjd. :)

Nu ska jag gå och vara social med familjen. Jag har lånat farfars dator så jag lägger inte upp nåra bilder, ni får vänta tills jag kommer hem :)

Ha en bra kväll så hörs vi, jag vet inte om jag bloggar något mer här för jag har inget internet på mobilen och jag vill inte sitta vid farfars dator hela tiden men vi får se :)

Pussar!

Av Julia - 8 juni 2012 15:10

Heeej!!

Nu är det här!! Sommarloveeet! Jag har inte riktigt fattat det än.

Jag snart åka iväg så jag hinner inte skriva något utan jag lägger bara upp bilderna från dagen som jag lovat. Vi firade med ming och det var otroligt gott! Älskar er tjejer!

Jag lovar att skriva ikväll. Puss och kram, och GLAD SOMMAR! 


               

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards