juliaeleonor

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Julia - 18 juni 2012 21:07

Heeej!

Hemma efter en galen dag. Elller ja, fram till hemresan var det normalt. Vi shoppade i stockholm; jag köpte tre toppar, en tygväska, tubtopp och tidning och cola till hemresan. Superkul var det att gå runt överallt, trots att man fick ont i fötterna. Vi betedde oss som riktiga turister haha, gick runt och fotade oss bredvid varenda sevärdhet. Vi åt lunch på kebab house och det var som väntat awesome (är en trogen kebabälskare). 

Köpte faktiskt inte lika mycket som jag tänkt så nu har jag lite pengar kvar tills på onsdag då jag som sagt var ska till stan med mina bruuuudar! Letade desperat efter en långklänning men hittade ingen :'(( Snälla någon som vet vart det finns snygga? Slut överallt...

Men herregud, till hemresan. Det är två minuter tills tåget går och vi står och köper biljetter. Jag tar dom och vi rusar in på tåget. Väl inne kollar jag på "biljetterna" och ser att det står att köpet avbröts, det är alltså inga biljetter utan nåt sorts meddelande! VARFÖR SKREV DOM INTE DET PÅ SKÄRMEN ISTÄLLET?? Och sen så börjar självklart tåget rulla... Vi åkte och försökte akut få tag på biljetter och kom ända till drygt södertälje, då kom konduktörn och vi försökte förklara. Han sa att det inte gick att betala från där vi var, men det gick liksom inte att köpa en biljett från stockholm eftersom tåget redan åkt?! När nykvarn kom rusade vi av och gömde oss i en buske för att konduktörn inte skulle se oss haha. Där la vi oss på en gräsmatta och väntade på nästa tåg medans mamma fick boka biljetter... Haha helt sjukt var det. 

Well well man lär sig av sina misstag och vi kommer aldrig mer gå på ett tåg utan att vara säkra på biljetterna... 



Bildbomb!

                       


Puss o kram  

Av Julia - 18 juni 2012 09:27

Hej alla!Nu sitter jag och Alva på tåget och halvsover. Om en dryg halvtimme är vi framme i Stockholm! Oj vad jag kommer shoppa. Jag lovar att lägga upp bilder ikväll på allt! Min outfit idag är mina svarta älsklingsjeans, vitt linne med lös urringning i ryggen, jeansjacka, converse och plattat hår. Känner mig nöjd. Pusss!

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards