juliaeleonor

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Julia - 16 juni 2012 22:43

Heeej!

Nu är jag hemma igen efter att ha varit och Mona och firat henne, 15 är hon nu! :)

Jag och Issa köpte en gemensam present(trosor + bh) och vi blev väldigt nöjda :D

Jättekul att träffa de andra tjejerna; Julia, Sara, Issa, Amanda och såklart Mona. Gud vad kul vi hade! 

När vi ätit så gick vi till Monas rum och låg och pratade och flummade om saker i flera timmar.  Det som händer i Monas rum, det stannar i Monas rum hahah. Vid nio gick iallafall Issa och Amanda och då låg först och pratade en stund och sen satte vi på nåt med björn gustavsson typ grogg, kul var det iallafall. Oj vad jag skrattade... 

Vi bestämde att vi ska ses imorrn och kolla på film, och på onsdag blir det stan. Kuligt.

Nu är det bara en dag kvar sen drar man till stockhooolm och shoppar! Längtar!! 

Btw är det inte meningen att man ska sova extra lite när man sover över med folk? Issa och jag är nog inte normala för hon sov ju hos mig inatt och vi lyckades sova tio timmar! Så mycket brukar jag inte ens sova! Well well jag klagar inte. 

Nej men nu ska man ta och läsa lite, och förmodligen sitta vid weheartit en stund.

Kraaam


Maten plus brudarna

       

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards