juliaeleonor

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Julia - 11 juni 2012 19:24

Hejhej!

Första dagen på sommarlovet när det inte är helg. Hur det känns? Braaa!

Idag så har jag sovit lagom länge, åkt och handlat mat med mamma, klippt två gräsmattor och fikat på stan med mamma, systrarna och mormor. 

Riktigt stolt blev jag över gräsmattorna, det var första gången jag klippte nånsin men jag kände mig som ett pro från början woop woop. Först klippte jag farmors och farfars och sen nu på kvällen våran. Snygga blev dom! :D Tjänade sammanlagt 250 kronor som jag kommer shoppa upp tillsammns med resten av pengarna i stockholm ;) 

Nu ska jag träffa Cajsa en stund. 

Imorgon ska jag träffa Alva, vi hittar nog på något kul som vi alltid gör. 

 På torsdag ska vår awesome konfirmationsgrupp ha pizzakväll, får se hur många som kommer? Det ska bli kul iallafall.

Förresten, var är sommaren? Det är rätt vamt i luften men var är solen!? Nu börjar jag bli riktigt trött på Sveriges skitväder. Någon som vill flytta till typ Grekland med mig?

Ha en bra kväll, pusss 





Ulriiik!

 


På landet var vi ute och gick och jag var bara tvungen att få en bild på den här söta lilla skylten.

     


Vår fina klass! Ökända bland lärarna som den jobbigaste men alla vet att vi egentligen är den bästa!

   

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards