juliaeleonor

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Julia - 15 juni 2012 23:47

Heej! Sitter i sängen med Issa och myser. Vi har nyss kollat på red riding hood och den var lite småläskig(om ni känner mig vet ni att jag inte klarar av minsta läskiga sak i filmer) men ändå väldigt bra :) Tidigare ikväll var vi på RIX FM FESTIVAL! Det var helt otroligt bra! Jag blev jätteglad när jag såg att det var Titti och Ola Lustig som ledde det för dom är sjukt roliga! Bra artister var det också faktiskt, även om jag var lite skeptisk förut för det kändes inte som att den skulle komma så många bra men jaja, nu kommer jag bort från ämnet. Bäst var Eric Saade ofc. Jag tycker egentligen att han verkar lite dryg och självupptagen men det är lätt att glömma bort när man ser honom för seriöst, hur jäkla snygg kan man vara? Min framtida pojkvän har konkurrens där haha. Annars var Agnes väldigt bra också, gillar henne! Resten var broken door, robin, tone damli och frida amundsen. Dom var också bra. Ha det braaaa!

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards