juliaeleonor

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Julia - 7 juni 2012 21:45

Hej! 

Idag så hade vi ju pyntning och det var rätt okej, förutom när jag var tvungen att damma. Hoppas ni aldrig behöver damma skolans hyllor! Blää! Men spåret blev väldigt fint iallafall, vilket ju var meningen ;)

Vi slutade vid elva men bestämde oss för att äta i skolan för vi orkade inte laga mat ;) Iallafall, när vi står i kön så går två små tjejer förbi och den ena smäller mig på rumpan!? WTF? Vart är världen på väg?

Sen kom jag hem och så tog jag en sväng med Wille i skogen. Mysigt :)

När mamma kom hem åkte vi till coop och tog fästingspruta, läskigt läskigt. Nej jag är faktiskt inte rädd utan det var Klara som var det ;) Men hon klarade det bra :)

På kvällen gick vi till rosenfors och kollade på när syster hade sin avslutning, ååh vad fin hon var! Hon var hos frisören tidigare och fick sitt hår fixat, bilder finns nedan :)

Nu på kvällen har jag stylat mig: duschat, förberett kläderna och målat naglarna(i gult). Även tånaglarna eftersom jag ska ha klackar imorrn och de är öppna i tårna. Jag älskar dom! Inga smala klackar för det kan jag inte gå i utan de är superbreda, nästan kil. Ni får se hur dom ser ut imorgon, jag ska ha på mig dom då så jag tänker inte avsläja nåt nu :) Jag lovar att lägga ut massa bilder imorrn på mig och brudarna :) Vi ska till ming och fira med lunch sen, mumsigt värre!

Var det nåt mer jag skulle skriva? Nepp :) Ha en bra kväll och ett grymt sommarlov! Pussaaaar! 


Vackra lillasystern :) 

   

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards