juliaeleonor

Direktlänk till inlägg 30 juni 2012

lördag

Av Julia - 30 juni 2012 21:28

Hej!

Lördag idag då, men jag trodde det var typ tisdag eller nåt. Håller inte koll på dagarna men det tycker jag inte att man behöver på sommarlovet. 

Jag har inget intressant att skriva om dagen, inget alls. Har bara slöat hela dagen och tyckt synd om mig själv, för ibland att det så jobbigt att vara tjej... 

Tänker skriva om gårdagskvällen istället. Jag kastade ju in ett inlägg från Sara igår men det blir alltid så stört när jag skriver från mobilen plus att ni inte fick veta fortsättningen  på kvällen så den kommer här. 

Jo vi käkade pizza, tog en pyttebit men orkade ändå knappt äta upp den haha. Sen så satt vi en stund framför datorn och flummade... Vid typ halv nio satte vi på valentines day, love it! Åå den är så mysig och man blir alltid glad av att kolla på den. Till den moffade vi chips med bbq-smak, hade aldrig provat den smaken förut men den var jättegod. 

Vid typ halv elva cyklade jag hem och tog det lugnt i soffan. Åt jordgubbar och choklad, ja jag åt typ hela dan igår. haha. 

Nu sitter jag och svettas på vår bastu-övervåning, funderar på att sätta på en film eller nåt. Men jag vet inte om jag orkar hehe. 

Pusss

 

ja jag vet jag har lagt upp dom här förut men dom är fiiina.

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 14 augusti 2013 16:53

Imorse gick jag upp vid nio, kollade på teen wolf samtidigt som jag åt frukost och sen satte jag igång med att göra en ny blogg. Har nämligen bestämt att jag ska blogga på devote i fortsättningen, mina kära vänner bloggar där och jag kände att det är...

Av Julia - 10 augusti 2013 23:29

Så det blev ett inlägg ändå. Är sur och irriterad och vill hem. Det är mysigt här och jag älskar landet men man blir uttråkad när det är dåligt väder och kallt och man sitter fast inomhus med dåligt internet. Och så är alla ihopträngda på samma yta...

Av Julia - 8 augusti 2013 17:28

Hej bloggen! Sitter i bilen påväg mot landet. Har nyss lämnat Uppsala där vi bland annat var på Ikea och köpte en stol till mitt skrivbord för min har gått sönder. Fick en jättefin som jag kan visa er när jag är hemma igen. Vi var även på McDonalds...

Av Julia - 7 augusti 2013 21:34

Idag har jag: städat rummet och övervåningen, träffat mormor som kom hit, promenerat, kört kubb med familjen, och nu kollar jag och Frida på american pie som går på tv. Hittade några fler trevliga bilder från Grekland som jag inte lagt upp, så hä...

Av Julia - 7 augusti 2013 01:41

Hej! Har haft en mycket bra kväll, det började med att jag träffade Issa vid halv nio. Vi cyklade runt, hängde på skolgården och bara chillade. Sen lyckades vi övertala Jesper och Anton att dom och de andra killarna skulle komma till oss :) så dom ...

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards