juliaeleonor

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Julia - 6 juli 2012 19:01

Hej people!

Först och främst så tänkte jag bara säga att jag är ledsen för att jag inte bloggade igår, antar att ni saknade mina uppdateringar enormt ;) 

Idag har jag som ni kanske förstår varit i västerås, pga det dåliga vädret så åkte jag, mamma och mina systrar dit för att besöka ikea och erikslund. Det var jättekul även om jag inte köpte nåt och det var en mysig grej att göra med familjen så det blir mitt familje-tips åt alla uttråkade familjer. Vi åt goda pizzaslicar och glass på ikea så man blev mätt och belåten också. 

Sen vi kom hem har jag inte gjort speciellt, badade i våran lilla pool och åt tacos typ. 

Förresten, en dag kvar! Woho

Håll utkik här på bloggen för ikväll eller imorn (förmodligen imorn) kommer jag göra ett inlägg där jag skriver om sommarens favoriter, en grej som jag snott av sara. 

Jomen det var väl allt! // Julia

 

Fotar loss inne på ikea. Fick några skumma blickar kan jag säga. 

 

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards