juliaeleonor

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Julia - 31 juli 2012 23:49


Hej!!
Idag hade jag en riktigt härlig eftermiddag, tack vare mina underbara vänner. Jag, Sara, Issa, Julia och Mona träffades hemma hos Sara för att fira mig och Sara (jag fyllde den åttonde och Sara den nittonde). Först fikade vi, och sen kollade vi lite på mtv och efter det dags för presenterna. Jag är så himla glad över mina presenter, och JAG ÄLSKAR DOM. Det jag fick var: en jättecool mask, ett superfint gult linne, en assnygg tshirt, grymma örhängen och ett jättehäftigt kort eller vad man ska kalla det, man typ vecklade ut det och så blev det som en blomma med texten "happy birthday", superfint.
Tusen tack tjejer! <3
Efter presenterna så bara pratade vi, hade kul som vanligt.
Tyvärr så glömde jag fota nåt från efterddagen, MEN jag har iallfall fotat presenterna jag fick plus den jag och Issa gav till Sara.
Sen var det tänkt att jag och Alva skulle träna, ett friskispass i vilsta, men det stod på hemsidan att regnade det så ställdes det in och eftersom det regnade så... :( så jag åkte med mamma till coop istället, men lite träning fick jag iallafall för mamma och jag powerwalkade runt önsta sen.
Nej men nu ska jag ta och läsa lite.
Ha det bra alla fina!
Ps. Första bilden är presenten till Sara, resten är de jag fick. Haha om ni inte förstod det ;)

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards