juliaeleonor

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Julia - 11 juli 2012 23:48

Hejhej! Min dag har varit underbar! Vid tolv så drog jag till konsum, mötte upp Issa och så cyklade vi till stan. Insåg inte hur mycket jag saknat henne förrän vi sågs. Det var jättekul att ses igen och prata om allt som hänt medans hon var borta, och hon fick berätta allt om Italien såklart. Ja iallafall, vi gick på stan och jag hade egentligen inte tänkt köpa nåt förutom en skinnjacka om den fanns. Det gjorde den så jag köpte den, ett linne, en skjorta och en mjukiströja. Jc hade halva reapriset så där köpte jag skjortan plus tröjan, linnet var från gina och jackan från bikbok. Bilder kommer imorrn, promise! Sen så åt vi kebabpizza på american pizza, det är våran lilla tradition som vi gör då och då. Gooood är den ;)När klockan var runt halv fem cyklade vi hem till Issa, hänge där tills det blev dags att gå hem och äta, wok blev, älskar't! Sen på kvällen gick mamma och jag med Wille och då gick vi förbi Issa, så då hängde hon med hem och vi satte på american pie haha. Så ja, dagen ägde! Och förresten så tänkte jag ju berätta om gårdagens kväll, den var inte sämre den! Det slutade med att vi hamnade hos Sara; hon, Mona och jag. På vägen dit köpte mona och jag med oss choklad och ostbågar, och när vi kom så gjorde vi varm choklad, inte fel i det vädret! Så vi satt där och myste framför bridesmaids, jag älskar den haha. Så kvällen var också awesome! lovar att lägga upp bilder imorrn. Det var allt för denna gång, pusssss

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards