juliaeleonor

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Julia - 10 juli 2012 14:03

Hej!

Orkade inte blogga igår, var dödligt trött när vi kom hem från skara. Men det var sjukt kul där! Gick upp vid sex, satte oss i bilen vid halv sju ungefär, kom fram strax före tio då det roliga började :) Först så badade vi, åkte en massa grejer och simmade runt i alla pooler. Det var sjukt roligt, kände mig även modig då jag vågade åka en sorts linbana uppe i luften som  tog slut mitt i, därifrån fick man hoppa ner i poolen. Frida tvingade mig att åka och det var bara bra för den var jättekul!

Jo, sen åt vi lunch och begav oss till karusellerna. Fanns väl inte så jättemånga men dom som fanns var rätt roliga och inte så läskiga,  passade mig som är superfeg när det gäller karuseller. Efter det så åkte vi go-karts, gissa vem som kom tvåa? Asgrymma jag såklart! Det var faktiskt superkul, trots att jag körde som en dåre, superryckigt.

Sedan åt vi glass och badade lite mer, vid sex ungefär så begav vi oss hem igen. 

Idag gick jag upp nio, duschade och kollade på vampire diaries innan jag gick till kristinelund för en pannkakslunch tillsammans med resten av konfa-gruppen, dock så kom det inte så många. 

Jag, Sara och Mona bestämde att vi ska kolla på film ikväll, så det blir jättekul,  sista gången jag får träffa Sara innan hon drar till USA. Jag är inte avis alls.

Imorrn ska jag träffa Issa som äntligen är hemma från italien!! Längtar.

 

Här kommer några bilder från skara sommarland, och även en på några av mina presenter som jag lovade. Puss! 

   

 

tvungna att ha enorma hjälmar, och stoppa in allt hår i nåt hårnät under. Så snyggt.

 

 

Redo att åka woop woop. Ser weird ut på denna bild så ignorera det 

 

Några presenter!

   


Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards