juliaeleonor

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Julia - 15 juli 2012 12:09

Heej!

Ledsen att jag inte bloggade igår, hade inte ens nåt att göra så jag vet inte varför jag inte gjorde det haha. Men inte för att jag hade nåt att skriva... Det jag gjorde igår vara att kolla på tv och sträckläsa hades, del två i starcrossed. Läste ut den imorse och den var otroligt bra! 

Idag ska alva komma hit och fira mig hihi. Hon ska sova över över och så hyr vi nån film. Alltid lika mysigt :) 

Har var inget mer att dela med mig av... förutom en sak.

NU HAR DOM GÅTT FÖR LÅNGT!!! Rävarna menar jag förstås. Häromdagen var mamma och jag ute med wille i skogen och då såg vi en liten igelkottsunge, åå så söt. Men när vi gick närmare var det nåt som inte stämde, den rörde sig inte och det var en massa kryp på den plus att den såg märkligt tom ut på nåt sätt. Jag petade lite försiktigt på den med en pinne och såg att DEN VAR BRUTALT MÖRDAD!! Den var  typ uppskuren och innehållet saknades, bara huden var kvar :'(((

Inte nog med att dom tog vår älskade kanin Elvira för några år sedan, NU GER DOM SIG PÅ IGELKOTTSFAMILJERNA!!!! 

Jag vet att det är rävarna. Vilket djur skulle det annas vara?? Min magkänsla säger det.

Så, nu har jag avreagerat mig. 

 

 

Bjuder på några trevliga bilder. Puss! 

     

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards