juliaeleonor

Alla inlägg under juni 2012

Av Julia - 5 juni 2012 21:20

 

Av Julia - 4 juni 2012 13:44

Hejhej!

Ja idag är jag hemma och tar det lugnt. Min syster är också sjuk så jag är inte ensam iallafall. Men imorgon tänker jag gå till skolan, jag känner mig bättre nu. Jag har som ni ser på rubriken mest degat i soffan, kollat på Marley and me med Klara och sådär. Det blir förmodligen samma nu, men med någon annan film då ;) 

Fyra dagar kvar nu! Det är bara att hålla ut. 

Puss o kram 

   

Av Julia - 3 juni 2012 16:07

Hallå!

Föråt för att jag inte har bloggat! Mår inte bra så det är därför. Det började plötsligt i fredags när vi kollade på trassel, jag fick superont i huvudet och trots ipren så fortsatte jag ha ont. Jag tror det berodde på all press i skolan. Jag tillät inte min kropp att vara sjuk då så det kom när allt var klart. Kul -.- Men jag ska vara glad för att jag inte blev sjuk precis när sommarlovet skulle börja iallafall.

Blir ingen skola imorrn. Jag ska ligga hemma och sova och hoppas på att mitt huvud läker eller vad man ska säga. Jag får fortfarande ont så fortfarande jag gör något nämligen. 

Just nu sitter jag och drömmer om sommaren. Jag håller på och läser om Rhodos, vi ska dit i augusti så jag håller på och forskar lite så jag vet vart jag ska gå och shoppa haha. Sen så planerar jag min stockholmsresa med Alva, vi ska dit en dag på sommarlovets första vecka. Myys! 

Ha en bra söndag! 

 

Av Julia - 1 juni 2012 08:29

Hej på er! Ledsen att jag inte skrev nåt igår. Sitter med klassen och kollar på Trassel. Inte så dumt när man slipper lektionen ;) Bara jag som älskar trassel? Haha. Nä nu ska jag ägna mig åt filmen. Puss o kram!

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards