juliaeleonor

Alla inlägg under juli 2012

Av Julia - 26 juli 2012 14:53

Hej!
Just nu sitter jag på espresso house och fikar tillsammans med min underbara mormor.
Vi bestämde oss för att ta en tur på stan :)
Jag gick in på indiska och hittade två söta ljuslyktor, det var halva reapriset så dom kostade bara trettio spänn :D jag älskar verkligen ljus och har redan en massa, men jag kunde inte låta bli att köpa dom ändå... ;)
Ha det bra!

Av Julia - 25 juli 2012 19:21

Hejhej!
Idag var jag så duktig att jag gick upp klockan åtta och sprang, innan det blev för varmt. Sen kom jag hem och hann duscha med perfekt timing innan vampire diaries. På förmiddagen så städade jag huset, överraskning tills mamma kom hem, ja jag är världens bästa dotter. Eftermiddagen spenderades med Alva, vi gick med hundarna, bakade cheesecake och fikade.
Nu ska jag och mamma ut och gå så hejdå!

Av Julia - 24 juli 2012 23:04

Av Julia - 24 juli 2012 12:47

Heeej!
Nu har Cajsa gått :(
Men Gud vad kul vi haft!
Igår så kollade vi på the last song och bridesmaids, åt dillchips med dipp och dog av skratt. Sen låg vi i mitt rum och snackade.
Imorse ställde vi klockan och gick upp och kollade på vampire diaries, hehe.
Nu ska jag snart vinka av pappa, Frida och Klara, dom ska nämligen åka till landet nu. Jag och mamma stannar hemma eftersom hon jobbar så vi får ha en tjejvecka ;)
Pussss

Av Julia - 23 juli 2012 16:47

Jag ligger på sängen och glor ut genom fönstret och undrar hur det kan vara så kallt, blåsigt, regnigt och mörkt. Det ska väl vara juli?
Står inte ut med detta land. Därav rubriken, take me away. Det stämmer så väl, jag orkar inte stanna en sekund till när det är sånt här väder. Om vi inte skulle åka till Grekland vet jag inte vad jag skulle göra, men som tur är ska vi ju det så jag överlever.
Nä nu ska jag sluta gnälla, och bli positiv.
Cajsa kommer hit ikväll :'D Blir alltid på gott humör när jag är med henne :) Nyss så mötte jag henne och så gick vi till konsum, vi köpte lite till kvällen då hon som sagt var kommer hit, vi ska kolla på film och ha en hederlig tjejkväll :D
Jag hör av mig senare, pussss

Av Julia - 22 juli 2012 17:13

Hej!
Ska ge mig ut och jogga nu.
Ledsen för att jag inte bloggade igår men jag hade verkligen INGENTING att skriva om, tråkade hela dagen och kände mig skyldig för att jag inte tränade. Men nu så!
Ha det!
Ps. Önska mig lycka till, lär behövas ;)

Av Julia - 20 juli 2012 20:41

Heyy!
Nu är jag hemma, ja jag kom hem halv sju faktiskt menmen. Har inte orkat blogga förrän nu.
Jag köpte inte mycket, men jag är nöjd med mina inköp och så kändes det faktiskt bra att vars lite sparsam som omväxling ;)
Det jag köpte var en bok, ett bluslinne och ett halsband i boho-stil.
Dagen var jättetrevlig, en grym fredag som nu kommer avslutas med att mysa med familjen! Hoppas ni alla får en bra fredagskväll!

Av Julia - 20 juli 2012 12:04

Hej!!
Just nu sitter vi och äter, på kebab house som ni förstår på rubriken.
Puss puss!

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards