juliaeleonor

Alla inlägg under juli 2012

Av Julia - 20 juli 2012 10:11

Hejhej!
Nu sitter vi på tåget mot Stockholm, tar en massa bilder och snackar.
Om en timme är vi uppe, då börjar shoppingen, även om jag inte tänkt köpa nåt speciellt eftersom jag är så smart och shoppar upp mina pengar hemma hela tiden. Frida där emot gar gjort värsta listan, men den har det klantarslet glömt hemma, lyckat!
Hör av mig under dan, puss!

Av Julia - 19 juli 2012 23:18

Hej svejs!
Idag har jag spenderat eftermiddagen med att sy in två par av mina jeans som jag inte tyckte var tillräckligt tajta. Blev klar med dom ena och har kommit halvvägs med dom andra. Det blev en kamp mot symaskinen ett tag där, men nöjd är jag iallafall.
Det jag gjorde i förmiddags var att åka till stan med mamma och klara. Jag hämtade två böcker på bibblan, ur house of night-serien, en vampyrserie som jag älskar. Har även hört att den ska bli tv-serie så det hoppas jag på :) jag sprang även in på gina och där hittade jag en jättesöt bikinitopp som jag fastnade för, den kostade endast 20 spänn så den fick följa med hem. Älskar verkligen reor ;)
Imorgon ska jag åka till Stockholm tillsammans med mormor och Frida, det ska bli superkul. Så jag har ägnat kvällen åt att bada och ha inpackning, måla naglarna och försöka hitta kläder att ha på mig. Det slutade med att jag har en hög av kläder på stolen som jag inte kan välja mellan, får väl göra det imorrn. Puss!

Av Julia - 19 juli 2012 00:29

Hej!
Ligger i sängen och läser rookiemag, en jättefin onlinetidning som jag hittat och blivit kär i. www.rookiemag.com
Frida ligger här på mitt golv, hon är lite uppskrämd efter att kollat på orphan igen, den idioten. Vi såg den på nyårsafton och jag gjorde snabbt ett löfte om att ALDRIG mer kolla på skräckfilmer. Det slutade nämligen med att jag läste till 6 den natten, ja nästan hela natten alltså, för att inte råka tänka på filmen. Kolla aldrig på den så vida ni inte är immuna mot skräckfilmer, vilket jag INTE är!
Så nu har vi en liten sleepover haha.
Godnatt people!

Av Julia - 18 juli 2012 20:13

Hej!
Idag skulle vi hjälpa till att måla ju, nu blev det spackla istället men aja. När det var klart gick jag Issa och Mona till mig och så kollade vi på jag saknar dig.
Nu sitter jag och glor på how i met your mother och äter choklad haha.
Har inte nåt mer att skriva men jag skriver mer ikväll eller imorrn. Bye bye

Av Julia - 17 juli 2012 22:22

Heej! Ville bara dela med mig av informationen att jag har hittat mitt örhänge! Jag och Alva gick runt och glodde ner i poolen och så såg hon det :'D
Förresten så har jag märkt att bilderna jag lägger upp blir typ halva pga mobilversionen av bloggen så ni får gärna klicka på "klicka här för webbversionen" så får ni se hela bilden. (det här är om ni är inne på mobilen)
Hejdå!

Av Julia - 17 juli 2012 19:43

Hejsvejs!
Idag har jag varit med Cajsa :D
På förmiddagen åkte vi till lager 157 tillsammans med mamma och klara och jag shoppade loss lite. Köpte en collegetröja, tshirt och långklänning.
Sen på eftermiddagen var vi hos Cajsa, kollade på hennes fina bilder från USA och såg på bridget jones dagbok, den var bra! Just nu är jag hos farmor och farfar och ska klippa deras gräsmatta. Efter det ska jag hem och genomsöka alvas pool med henne, har nämligen tappat mitt örhänge och misstänker att det är i hennes pool. Jag hoppas verkligen det så att det inte är borta för alltid!
Imorrn ska jag till kyrkan, jag, Issa, Mona och Cajsa ska hjälpa till att måla och så ska vi äta lunch.
Ha det!

Av Julia - 17 juli 2012 09:27

Hej hej!
Jag ville bara berätta att appen har äääntligen kommit! Så jag måste såklart prova blogga med den!
Just nu sitter jag bänkad framför vampire diaries med frukost. Sen ska jag duscha och efter det träffa Cajsa! :D nu ska jag fortsätta kolla! Puss
Ps. Slänger in en random bild bara för att kolla att det funkar.

Av Julia - 16 juli 2012 23:30

...Här sitter jag framför datan med en lurvig filt omkring mig. Jag träffade Cajsa förut, ääääntligen efter att hon kom hem från usa! Vi tog en av våra promenader, vid sådär halv åtta kanske? Då gick vi till rosenfors, satte oss på bryggan och snackade om allt som hänt, om usa såklart och så livet här hemma...Tja typ allt mellan himmel och jord. 

Sen så gick vi förbi mig så jag kunde dra på mig jeans, dum som jag var hade jag på mig shorts, man borde veta bättre med tanke på vädret i detta land vi lever i. Jag frös som en dåre, det var bara femton grader och jag frös till och med när jag bytt om till jeans och även dragit på mig min nya lovely skinnjacka som jag är helt kär i. Och det är juli. Jag hade jacka på mig i juli och jag frös. Det är anledningen till att jag virat in mig i denna supermysiga lurviga filt. Hursomhelst så gick vi vidare till konsum, satte oss på berget i ca en minut, sen var det en massa kryp som störde så vi gick till skolgården och satte oss i kompisgungan. Fortsatte prata om allt, bla snygga kändisar (alex pettyfer) och om kalifornien, vi älskar det. Vid tio så drog vi oss hemåt. 

Vad hände tidigare idag? Alva sov ju över, så vi var idag, vi gjorde väl inget speciellt förutom att vi badade i hennes pool. Förresten så fick jag världens bästa present av henne, del ett i vampire academy-bokserien, i'm obsessed with it. Tuusen tack :D Igår kväll hyrde vi friens with benefits, den var jättebra, väldigt kul. 

Imorrn ska jag träffa Cajsa igen, det ska bli supertrevligt och muy bien.

Ha det! 



Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards